вторник, 15 декември 2020 г.

Началото на нашето вкусно захранване по метода Захранване, водено от бебето (ЗВБ)

 


Скъпи приятели, изцяло съм се посветила на моето малко момче и цялото ми внимание, време и любов са насочени само към него още от бременността. Живота ми пое в нова и може би най-смислената посока, тази на майчинството.Въпреки неактивността ми в блога и страницата аз не спирам да готвя за семейството си. Просто не ми остава свободно време за по-интересни рецепти, които да ви представя по красив и примамлив начин с апетитни снимки.
И тъй като не искам да се отдалечавам изцяло от блога и страницата, реших да споделям с вас как и с какво захранвам моя мъник, който се роди на  26.05.2020 г. 
Впускаме се заедно в едно ново и много вкусно предизвикателство наречено Захранване Водено от бебето (ЗВБ).
Малко след като родих научих за него и още от първата информация на която попаднах бях обедена, че това е нашия метод.Наред с успешното кърмене на поискване, ЗВБ е най-логичният, лесен, вкусен и забавен начин, чрез който Калин може да се запознае с твърдата храна.
Изчетох много материали, купих си книгата на Мария Нориега и нито за миг не съм си помислила, че взимам грешно решение.
Въпреки, че препоръките на СЗО и по този метод трябва да се започне въвеждане на твърда храна след навършени 6 месеца, ние започнахме след 5ти месец. Това се случи, след като Калин вече можеше да седи самостоятелно на дупе без упора, прояви огромен интерес към нашата храна и без никакви проблеми дъвче и гълта.
Аз следвам интуицията си, собственото си дете и се водя изцяло по него.
Повече и формация за метода може да прочетете в Интернет. Аз от своя страна няма да си позволя да копирам чужди източници, а ще споделям техните страници, блогове, видеа чрез ликове тук.Както бяха от помощ на мен, така да могат да достигнат и до вас.
В моя инстаргам профил вече са налични няколко клипчета и снимки как Калин опитва вече храна различна от майчиното мляко. Ако желаете може да ме последвате @irina_andreeva_jolie
Изключително доволен е всеки път и до сега не сме имали намръщена физиономия или отказване на нещо предложено да опита.
Тепърва ще споделям с вас рецептите на ястия, които му предлагам.
Ще се радвам и на обратна връзка с вече ЗВБ бебета. За въпроси свързани със самия метод единствено мога да предоставя информация, от която аз съм научила нещо, но не и да давам здравословни съвети към майките и техните деца.
Всичко,което ще споделям е по скоро с цел да съм по-близо до вас, да не остане страницата забравена и да се радваме на усмивките на децата си.Спокойно може да споделяте какво си хапват вашите бебета и деца, независимо от начина на захранване и възраст.

ВАЖНО:По никакъв начин не налагам този начин на захранване на никого.Материалите, снимките, рецептите и всичко останало, което ще споделям тук е изцяло съобразено с моето дете, неговото развитие,неговите предпочитания, умения и моите лични убеждения и решения какво, как и кога да предложа да опита.

Благодаря ви,че следите Манджичките на Jolie въпреки моето отсъствие.
Надявам се ще има с какво да ви бъдeм полезни в това ново и за нас предизвикателство ЗВБ с Калин. #KalinBaby




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Най-четени рецепти последните 7 дни