сряда, 3 април 2019 г.

ЗВЕЗДНА ВЕЧЕРЯ - Годишни награди за кулинарни блогове на Блоговодител за 2018 год.

















Скъпи приятели и читатели, блога ми "Манджичките на Jolie" и тази година е номиниран за Годишни награди за кулинарни блогове на Блоговодител за 2018 година. https://kulinarninagradi.com/


Този път блога е отличен в категория "Жител на света".Щастлива съм от този факт,защото се стремя да показвам именно рецепти от различни страни,за които не е необходимо да пътувате до там,за да им се насладите.

Гласувайте за мен като влезете на линка по-долу.Необходима е регистрация в портала на Блоговодител,тя отнема броени секунди,ако нямате такава.Дайте своя вот за "Манджичките на Jolie"!


Номинация в категория "Жител на света" - 
https://kulinarninagradi.com/glasuvane/jitel-na-sveta/2/

Ако имате въпроси или проблем при гласуването,моля да се свържете с мен,за да ви окажа помощ!


Благодаря на всички,които дадоха своя вот за "Манджичките на Jolie"!

  

   



2 коментара:

  1. Чудесно меню, Ири! Много добре си подбрала ястията, но още повече ми допадна начинът на представяне, истинско кулинарно пътешествие. Истина е, че чрез храната човек може да обиколи света. Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си мила,Кате,благодаря ти! :) За мен подобен коментар от човек като теб значи страшно много и се радвам ,че съм успяла да предам точно това,което се опитвам да поднеса на читателите с всяка рецепта. :)

      Изтриване

Translate

Най-четени рецепти последните 7 дни