понеделник, 20 март 2017 г.

Сладки спомени с Йоли и екипа от ,,Домашни рецепти с Йоли,, *** август 2013 г.




 Не мога да кажа дали е късмет,дали е карма и каквото там е,но това,което преживях през месец август тази година накара сърцето ми да бие лудо от щастие и да си кажа,че чудесата наистина се случват.Живея с малък провинциален град,където рядко се случват интересни неща по-различни от обикновеното ни ежедневие.Работя на пазара и съм срещала различни клиенти,но този месец имах честта да се запозная с екип от професионалисти,който работят заедно с Йоли за новото и предаване по Fox и 24Kitchen ,,Домашни рецепти с Йоли,,. Нищо не подозираща няколко дни обслужвах изпълнителния директор и неговите колеги ,които пазаруваха за кулинарно предаване,което снимат в моя край.Не искам от началото да нахалствам и да ги разпитвам кое е то,макар,че изгарях от любопитство.Една събота пак пазаруваха и той каза,че след малко ще дойдат и другите и готвачката на предаването.След няколко минути през мен застана самата Йоли - Йоланта Делибозова.Не мога да обясня какво изпитах в този миг.Само с голямо учудване казах - ЙОЛИ??? Тя ми се усмихна с учудване,че чак така реагирам,а другите ахнаха.Започнах да треперя цялата,но се опитвах да се държа на положение.тя ме прегърна силно и ми се усмихваше през цялото време.Обсъждахме доставката на определени продукти и заснемането на карди на моята сергия след няколко дни. :) 
Смимаха и части в градината на къщата на моя приятел в селото му.Деня беше прекрасна неделя.Докоснах се до на1ина,по който снимат кулинарните предавания.Не се откъснах и за миг от тях,за да ги гледам.Йоли както винаги усмихната както през камерата така и зад нея.Тя е уникален човек.Невероятно мила и земна.Екипа и е страхотен.Всички до един много мили хора,който разбират ужасно много от работата си.Подарих им сладкиш от круши и боровинки,които направих предната вечер,а за Йоли една от фото кулинарните ми книги.Тя още първия ден ми обеща да ми подари нейната книга и вече съм горда притежателка заедно с нейния автограф и пожелание.

След няколко дни бяхме поканени аз и моят приятел Иван да им отидем на гости в къщата,която бяха наели за снимките и където живееха този един месец.Усещането не може да се опише по никакъв начин.Да бъдеш на гости на тези хора,който гледаш само по телевизията,за които никога не си вярвал,че някога ще видиш какво остава да ги познаваш.Те се държаха с нас сякаш ние бяхме специалните там.Имах честта да вляза в кухнята,където снимаха направата на рецептите.Помогнах малко да направим салатата за вечерята.Да бъда рамо до рамо в една кухня с Йоли беше като сън.Режисьора ни покани преди да хапнем да изгледаме първия готов материал.Беше фантастично :) След това прекарахме прекрасна вечер.Всички се държаха страхотно.Никак не ни се тръгваше.Към 03:00 обаче трябваше да се прибираме макар да не ни пускаха още,но на другия ден и ние и те бяха на работа.Йоли си легна по-рано,защото трябваше да бъде свежа и красива както винаги за снимките.Можехме да се видим пак и да излезем заедно,но просто графиците ни не съвпадаха,защото всички бяхме по цял ден на работа. Благодаря на всички от екипа за прекрасните моменти,милото отношение и спомена,които никога няма да забравя!!!








И още една снимчица с Йолинка,няколко години след това :)  


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Най-четени рецепти последните 7 дни